UOGamers Community

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • To obtain new Razor updates, please reinstall Razor from our new website.

RIP: Menuda imagen dais

pkrlz

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

toka;240847 said:
tem problema sim... vai comecar moh putaria de todos os de lingua espanhola vir encher o saco aqui...
ja q este eh um forum portugues vamos manter assim...

tem tanto forum gratis ae na net... eh soh eles se juntarem e fazerem um... e nao vir zuar com o nosso aqui!

cara vc vai me desculpa, mas eles podem postar aonde eles quizerem, vcs pareçem criança, desculpa msm, mas essa é minha opinião.


[Dola];240853 said:
Apoio vc!Não gosto nem um poco de espanhol e nao kero ver posts deles aki, quem é o moderador?
qnts anos vc tem?
 

Merrick[RIP]

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

Ripa;240738 said:
A esto me refiero. Demasiada agresividad descontrolada.


Descontrolada? agresividad?? q decis fenomeno..... yo dije la pura verdad, son puros items y apestan jugando, tienen menos teamplay q Croacia del 78 no me jodas...si te molesta no me leas. Y ademas es verdad, vienen a llorar al foro como unas nenas.. "me lotiaron", "me mataron" dejen de llorar y disfruten el game hasta q lleguemos y vivan en blanco y negro =D

Merrick [RIP]
 

_Nish

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

c eles tivessem de boa até q nao ligava, mais os fedapultas entraram aqui pra fica xingando
 

pkrlz

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

to spanish players : i dont know much of spanish but i think its nice and some day i want to learn more about this language.
and i want to say sry about ppl from brazil that are talking about ya :)

its a forum for everybody and u can post in everywhere, i also think they need to create a spanish forum but i cant do nothing about it

BTW:i wrote in english because my spanish sux
 

_Nish

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

pkrlz;240912 said:
to spanish players : i dont know much of spanish but i think its nice and some day i want to learn more about this language.
and i want to say sry about ppl from brazil are talking about ya :)

its a forum for everybody and u can post in everywhere, i also think they need to create an spanish forum but i cant do nothing about it

BTW:i wrote in english because my spanish sux

cant be more wrong. u wrote in "NOOBISH"

<3
 

pkrlz

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

Nish;240911 said:
c eles tivessem de boa até q nao ligava, mais os fedapultas entraram aqui pra fica xingando

mão entendi direito o post... mas a galera caiu em cima do nda. axo q agnt pode t um minimo d respeito aki
 

_Nish

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

pkrlz;240917 said:
mão entendi direito o post... mas a galera caiu em cima do nda. axo q agnt pode t um minimo d respeito aki

aprende a ler e volta pra primera pagina >: )
 

[Dola]

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

Ripa;240872 said:
I do not like spanish and do not want to see their posts here ... seems to be a bit rude

I'm just protecting the reserved space for portuguese language.Sorry if it sounds rude but its just my opnion.There is a difference in calling it lame, stupid or anything like that and pointing that i don't like it and it shouldn't be allowed here.

pkrlz;240872 said:
cara vc vai me desculpa, mas eles podem postar aonde eles quizerem, vcs pareçem criança, desculpa msm, mas essa é minha opinião.

I can't just post in portuguese everywhere, why are they different?
I think this is why this space was created in the first place.

Nish;240872 said:
sorry but
PORTUGUESE FORUM
I second that!
 

Lucifall

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

I see posts in portuguese in the general forums pretty often, and they dont act like cry babys about it. :/
 

[Dola]

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

Lucifall;240929 said:
I see posts in portuguese in the general forums pretty often, and they dont act like cry babys about it. :/

Then this space is useless and should be deleted!
 
Re: RIP: Menuda imagen dais

creo que como en el foro general, los basurearon, se desquitan con gente q postea en un lugar donde se pueden entender mas o menos los lenguajes, el portugues y el castellano son parecidos.
Pero al retener la impotencia de poder decir algo en el gral, se desquitan con los primeros q pueden.

y calculo que asi tambien empezo en la parte general , la mision de conseguir un foro portugues, posteando donde podian, o creian mas conveniente.
El hecho de hacer problema al parecer es porq todos se quejanm y como no tiene post este foro todos se aregan, de hecho, tienen un canal en el irc, de portugues, y yo entre mas veces q cualqueira q este posteando aca.

en fin, sigan diciendo boludeces, y llenando de basura el foro.
 

pkrlz

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

[Dola];240930 said:
Then this space is useless and should be deleted!
indeed good point. i just dont want too see everybody acting like crying babys
 

^*Cleo*^

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

JAJAJAJAJAJAJAJAJ yo sabía que en algún momento iban a saltar con lloriqueos.. Y eso que no es para tanto lo que vieron ;)

Saludos :p
 

Ykun

Wanderer
Re: RIP: Menuda imagen dais

Hauhahauhauhauhauhauhauhauhauha

Estava a escrever esta msg em espanhol, mas como o forum é para lingua portuguesa vou escrever em portugues mesmo.

Estou aqui em casa bebendo uma Brahma e morrendo de rir do post. Muito engraçado, neguinho espumando por que "nostro hermanos" resolveram postar aqui, muito hilário mesmo. Quanto a questão inicial do post, tenho 3 coisas a dizer:

1- Neguinho é muito vacilão de entrar na guilda e deixar que lhe dessem vários resskill, era so o neguinho sair da guilda.

2- Nessa guilda so deve ter derrotados, pra terem que fazer isso por causa de artys e itens.

3- Viva o Black/White

No mais vou ficar aqui rindo mais um pouco do post.
 

[Drakull]

Knight
Re: RIP: Menuda imagen dais

JASen-divinity;240304 said:
Me molestaba mucho el muchacho , que queria entrar en la guild, asi que lo meti, lo matamos, lo reskilleamos, y lo volveria a hacer con gusto.

No necesita que le diga 2 veces las cosas, que las entienda de una.

Fell?, si fuimos, sin artifacts, sin runicas, solo pots, y armor comun, nos cagaron bien a palos, y vamos a volver a ir, y no solo eso, acepto todas las guerras q me tiren, si son guapos de tirar war.

Seguro ninguno en su vida tiro una war, si necesitan que les explique avisanme.




only 2 members, Zelda and Naujam, Zelda is de GM. I´m Zelda.
Whats the problem about that?, it´s illegal?, nope.
w r insulting ppl?, no
It´s dishonorable? o wtv?, yes, that was this clan made for.
If you don´t like, don´t speak with us, don´t trade with us, don´t play with us.
That was a very annoying person, so i killed him. Don´t be the next one.

So you are defying us to war you?? ok, you got it... check your guild pending actions and accept the war.
 
Top